Alla inlägg under augusti 2011

Av Moeffine Siwsen - 19 augusti 2011 16:36

I Danmark er jeg faldet over denne hjemmeside, hvor leverandører leverer færdige badekabiner til større byggerier. Nu er jeg en ivrig blogger der fortæller om nyt fra nær og fjern og jeg tænkte derfor at dette måske kunne have interesse for vores svenske naboer.

Ligesom i Danmark har Sverige rigtig meget bolig byggeri. Det er alt fra plejehjem, rækkehuse til større almen byggerier. Som jeg kan se på hjemmesiden for den danske producent leverer de badekabiner til alle slags byggerier, hvor der skal anvendes et vist antal badekabiner.

Men nu er ordet spredt og jeg synes at, hvis det har interesse (som det havde for mig) skal du gå ind og se lidt mere om, hvordan de laver en badekabine helt færdig på fabrikken - lige til at installere på byggepladsen.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards